About Me

My photo
its not about how hard you hit... its about how hard you can get hit, and keep moving forward ....

Thursday, November 4, 2010

Blog açmak ya da açmamak...

Yıllardır düşünüyorum aslında bir blog açmayı... ama bi türlü karar verememiştim... Bugün çok sevgili arkadaşım Emel'in gazına gelerek, sonunda karar verdim... devamı gelir mi onuda bilmiorum ama bakıcaz işte...

Bu arada blogumun adıda yine çok sevgili bir arkadaşımdan esinlenme... Orçun... Bana nedense "comopolite serseri" der... Aslında nedenini biliyorum ama paylaşmak için biraz erken galiba :)) Zamanla daha rahat yazarım heralde... Şuan blog dünyasında yeni olmanın verdiği acemilik var üstümde...

2 comments:

  1. süper olmuş, iyiki açmışsın!!!

    ReplyDelete
  2. Cnmm bnmm... yorumunu yeni gördüm... teşekkür ederiiim :))))

    ReplyDelete